• Louise

Har du mange besøgende som hopper af din webshop - lige inden de gennemfører købet? Se her hvad du

Det er virkelig frustrerende når Google Analytics og andre sladrehanke fortæller den bare sandhed om din webshop.

God seo kan skaffe dig en del flere besøgende - men hvis folk ikke gennemfører køb i webshoppen - kan det virke meningsløst at bruge penge på god seo.

Jeg har dog et godt bud på hvorfor de ellers interesserede købere hopper fra igen.

Der er et eller andet der har fået dem på bedre tanker - i de få sekunder det tager at trykke KØB.

Jeg anbefaler dig at gøre dette - og er ret sikker på du vil mærke forskel.

- Skriv alle grundene til at dine kunder IKKE gennemfører købet. Ingen grund er for lille.

Få evt. prøvekaniner til at tale højt hvad de tænker. Og de skal ikke spare på kritikken.

De skal ikke lægge fingrene imellem og det er GULD værd - det de siger.

- Alle de grunde til at forlade shoppen - skal nu blive til en FAQ-side i købsprocessen - eller en "Du handler trygt med os"-side.

"Hvad hvis varen ikke passer?"

"Hvor nemt er det at bytte?"

"Kan jeg få mine penge tilbage hvis jeg fortryder?"

"Hvornår kan jeg forvente at modtage varen?"

Find selv på flere ... :)

Du kan evt. kigge hos konkurrenterne - om de har skudt nogle gode tvivlsspørgsmål til jorden.

Disse punkter skal du nu udfylde, så der ingen tvivl er tilbage hos køberen.

Det burde umiddelbart få din købsprocent til at stige.

God fornøjelse...


4 visninger

DETALJERIET  |  Grønnemosevej 20c  |  5700 Svendborg  |  27 57 36 62  |  louise@detaljeriet.dk

© 2020 by Louise Helmann.

Alle rettigheder reserveres.