LOGODESIGN

Et logo er kernen af din identitet


Logoet er hele virksomhedens essens, kogt ned til få sekunders opmærksomhed.
 


Hvad kan et godt logo?


Et godt logo er stærkt, og fortæller hele verden HVAD virksomhedens ekspertise er. Et godt logo skal udstråle professionalisme og styrke.

Og så skal det selvfølgelig også være teknisk gennemarbejdet og fremstillet så det er brugbart på alle platforme og i alle størrelser.

Men ... jeg er glad for mit logo og alle kender det...

Intet problem. Hvis vi sammen vurderer at du kunne have stor effekt af at få opdateret dit logo. så re-designer vi det.

Logoer som allerede er godt etableret i samfundet skal ikke starte forfra. Jeg sørger for at genkendeligheden beholdes, men at signalet og tiltrækningskraften forstærkes.

Kan jeg ikke bare få lavet
et logo på nettet?


Der er flere - især udenlandske - hjemmesider på nettet som tilbyder logoer til en billig pris.

De kan sagtens leveres i ordentlig filformat, men jeg må nok advare imod hvor gennemtænkt ens logo bliver. Jeg afviser ikke at der kan findes gode løsninger på denne facon, men oftest vil man få et logo som er 1 ud af 3 stilarter i den branche man er i. Du vil altså ikke være særlig unik i din udstråling og derved måske heller ikke én man husker.

Jeg holder meget af logodesign og ved at det kræver en god snak inden vi overhovedet kan komme igang med design af dit nye logo. Der er flere ting der skal gennemtænkes før logoet er perfekt.


 


 

LOGOPAKKEN

Kr. 3.700,-

Ekskl. moms

​Hvordan designer man
et nyt professionelt logo?

Proceduren er, at vi inden start har en god samtale hvor jeg stiller flere spørgsmål, som hjælper mig med at finde din rigtige målgruppe og dine yndlingsopgaver. Herefter spørger jeg ind til din smag i forhold til stil og farve.

- Jeg går nu i gang med at designe dit logo og sender dig minimum 3 gode udkast, der kan bære din identitet.

- Du har ret til alle de korrekturgange du har behov for.

- Når logoet er godkendt laver jeg flere design-versioner til dig, som du kan bruge på forskellige baggrunde.

- Du modtager logoet i en vektoriseret udgave, som kan skaleres ubegrænset og bruges til tryk, skilte, bilreklame mm.

- Du modtager også alle logoversioner i png-format som bruges til web.

Herudover for du også en logoguide som fortæller hvilke skrifttyper og farver der er brugt. I logoversionerne kan du også få inspiration til hvordan logoet kan benyttes.

Hvad koster et nyt logo?

Du kan vælge at benytte dig af almindelig timepris på kr. 695,- ekskl. moms.

Det kan især anbefales hvis du allerede har gennemtænkt dit logo, og blot mangler en professionels syn - og en rentegning af logoet. Eller hvis du blot skal have re-designet logoet.

Hvis opgaven ikke kræver meget arbejde fra min side, vil du heller ikke betale meget for dit professionelle logo. Du får det stadig leveret på samme vilkår som beskrevet herunder i Logo-pakken.

Logo-pakken

Du kan også benytte dig af Logo-pakken herunder hvor du får en god fast pris på dit logo, med alt inkluderet. Det er en fordel hvis du er i opstartsfasen med dit nye logo og har brug for professionel rådgivning af hele din virksomheds identitet. Du kan have ro i maven over hvor lang tid det vil tage, da prisen er fast, og du har ubegrænset antal korrekturgange.

  • Rådgivningssamtale.

  • Minimum 3 udkast.

  • Ubegrænset antal korrekturgange.

  • Leveres i vektorgrafik, som kan skaleres ubegrænset og bruges til tryk, skilte, bilreklame m.m.

  • Leveres i png-format som bruges til web.

  • Logoguide som beskriver anvendte skrifttyper, farver og brug af logo.

​​

DET SIGER ANDRE ...

Gitte Tindbæk, Produktchef

Bruger altid Detaljeriet, når jeg har opgaver som stiller store krav til kreativitet, men også forståelse for produktet og rentabilitet.

Lars, Marketing Manager

Vi valgte, at bruge Louise fordi det var vigtigt, at vores identitet i foreningen har en rød tråd - samtidigt var det essentielt, at vores logo var simpelt og genkendeligt.  
Louise har været utrolig god til, at arbejde med os i processen og stillet de skarpe, men vigtige spørgsmål..

Rikke, indehaver

Louise får min varmeste anbefaling. Hun er god til at se detaljer og se tingene fra en anden vinkel. Hun er ærlig og rolig - det giver står værdi
som nyopstartet selvstændig.

EKSEMPLER PÅ LOGODESIGN
OG VISUEL IDENTITET

Nassau logodesign
Re-design af Nassau logo
N-Focus logodesign
N-Focus logo
4S Maritime logodesign
4S Maritime logodesign
Thomas Jessen logodesign
Visuel identitet
Visuel identitet
Visuel identitet
Opbygning af koncept
Vis mere

VISUEL IDENTITET

Hvad er visuel identitet?


Visuel identitet er hvad virksomheden udtrykker.
Jo mere ensartet kommunikation til omverdenen - jo stærkere branding.
Det er alle de grafiske elementer som logo, skrifttyper, farver og fotostil der definerer den visuelle identitet.

 


Hvad betyder visuel identitet for virksomheden?


Med en stærk visuel og grafisk identitet kan virksomheden udvise tydelig og afgørende genkendelighed. Din virksomhed vil ikke blive misforstået når målgruppen møder virksomheden første gang. Og når målgruppen kan li' det de ser, følger de med det du gør.
 

Hvordan finder man virksomhedens visuelle identitet?


Sammen med jer vil vi finde firmaets yndlingsopgave og -kunde. Det defineres via forskellige værktøjer som virksomhedens målgruppe. Det er den enkelte kunde som hele det grafiske udtryk designes til. Logo, farvevalg, illustrationsart og typografi. På den måde taler du direkte til din favorit målgruppe - og alle dem som gerne vil være i den målgruppe.
Der er meget psykologi i denne proces, og det er ikke nemt - men det er noget af det Detaljeriet synes er mest spændende og er bedst til.


Jeg vil meget gerne hjælpe med at finde din virksomheds visuelle identitet og styrke jeres branding.

HAR DU EN OPGAVE

DU VIL HØRE EN

GOD PRIS PÅ?

FÅ ET TILBUD

© 2019 by Louise Helmann - Detaljeriet         Privatlivspolitik